mapping

Corp, patrocinador del 1er Festival de Mapping a la fresca

A Corp promotors, tenim com un dels nostres pilars el compromís amb la realitat que ens envolta. Satisfer les necessitats dels clients, mentre aportem el nostre gra de sorra per tenir un món millor. Conscients de la nostra responsabilitat social corporativa, hem patrocinat el 1er Festival de Mapping, que ha donat vida a la façana de l’Ajuntament del districte barceloní de Les Corts i al Recinte de la Maternitat. Aquesta activitat artística ha estat organitzada pel mitjà de comunicació FAN News Club, i ha gaudit de la col·laboració d’institucions oficials com l’Ajuntament de Barcelona i la Diputació de la capital catalana.

MappingMaternitat-2Corp s’uneix, d’aquesta manera, a una de les tendències d’avantguarda, a nivell mundial, en l’àmbit urbà. Aquesta tècnica uneix tecnologia amb art visual i musical, per plasmar-ho després en edificis emblemàtics de la talla de la Catedral de Santiago de Compostela, la torre del rellotje astronòmic de Praga o la Porta de Brandeburg.

L’espectacle visual es va projectar, els passats divendres 1 i 8 de juliol. El primer dia, els dos passis de mapping -titulat ‘El viatge d’en Lugui i la Luta’, creat per FAN News Club amb la col·laboració de les ludoteques Guitard i La Tardor de Les Corts-, a la Plaça Comas, van venir precedits per música de cine, a càrrec de la Jove Orquestra Simfònica de Les Corts. Els dos passis de la segona entrega -‘Fan de Tu’-, a la Maternitat, van tenir una prèvia amenitzada per Swing Les Corts, amb clases gratuïtes de ball, espectacle i coreografies. El guió de les dues exhibicions nocturnes de mapping, van tenir com a protagonista i fil conductor la inspiració de desenes de nens –d’edats compreses entre els 9 mesos i els 10 anys-, amb els seus dibuixos.

MappingMaternitat-4Els organitzadors de l’event han destacat les sinèrgies que han sorgit, després de l’experiència, entre les diferents associacions i entitats participants. Els espectadors van quedar molt satisfets amb l’espectacle audiovisual i amb ganes que hi hagi una segona edició.

Corp, des del primer moment en el qual es va plantejar aquesta acció –innovadora, de gran atractiu i poder visual-, va tenir clar que es volia involucrar en el suport d’una iniciativa empresarial solidària. FAN News Club, responsable del mapping, és una xarxa social de comunicació online i escrita, que va iniciar el seu camí el passat mes de setembre.

A Corp ens va captivar la vertent social del projecte (FAN, en col·laboració amb la Fundació Èxit, Eina Activa i el programa Incorpora de la Obra Social la Caixa, ha contractat 35 persones en risc d’exclosió social). Una de les peculiaritats d’aquesta xarxa social de notícies és que neix amb el suport explícit de moltes entitats socials, per oferir canals gratuïts per a ONG’s.

Amb aquest patrocini, Corp dóna suport a les iniciatives socials i l´ús de tècniques innovadores.

MappingLesCorts-1       MappingLesCorts-4

No hi ha comentaris

Publica un comentari

Utilizamos cookies propias y de terceros para realizar análisis de uso y de medición de nuestra web para mejorar nuestros servicios. Si continua navegando, consideramos que acepta su uso. Puede cambiar la configuración u obtener más información aquí.