tornar a notícies

16/01/2017

El gratacels de Corp rep els seus residents

Després de l'èxit de vendes dels habitatges de l'edifici Barcelona Diagonal de Corp, exhaurits en menys de tres mesos l'estiu de 2014, el primer gratacels residencial de la ciutat comença a rebre els primers residents.

Amb una alçària de 100 metres i 26 plantes, aquest exclusiu projecte disposa de piscina, solàrium, gimnàs i unes impressionants vistes de 360º de Barcelona al bell mig de l'avinguda Diagonal.

Cadascun dels 126 habitatges que componen l'edifici són diferents per dins, ja que els propietaris han aplicat el model de personalització que els permet triar els materials i els acabats al seu gust, d'acord amb la filosofia de la companyia: “a Corp sempre parlem d'habitatge, de llar, en singular. Cadascun és únic, com cada persona, com cada família”

Des que es va obtenir la llicència el setembre de 2015, el projecte d'aquest emblemàtic edifici s'ha replantejat i se li ha donat viabilitat en un temps rècord de poc més d'un any, un fet inaudit en el sector i a la ciutat de Barcelona.

El seu èxit es deu a l'aposta de l'empresa per un model sostenible, de qualitat, personalitzable i competitiu, que ofereix preus ajustats gràcies al fet de treballar basant-se en uns marges industrials poc habituals en la construcció.

Una de les primeres famílies a ocupar el seu habitatge afirma: “estem vivint un veritable somni que s'ha fet realitat… és increïble viure en una casa que hem dissenyat nosaltres i amb aquestes vistes”.

Diversos mitjans de la premsa ja s'han fet ressò de la notícia:

La Vanguardia

Ecodiario