tornar a notícies

18/05/2017

Més de 2.000 habitatges a en els propers dos anys

La promotora immobiliària Corp disposa actualment d'una de reserva de sòl per a la posada en marxa de 2.200 nous habitatges, que està previst que es lliurin en els pròxims dos anys, i a més, compta amb una reserva de més de 30.000m2 de sòl comercial. La companyia es consolida així com una de les promotores líders a Catalunya, on ha construït ja prop de 3.000 habitatges des de la seva fundació el 2008, amb una inversió total de més de 650 milions d'euros.

L'activitat de la companyia s'ha centrat principalment a Barcelona i la seva àrea metropolitana. En aquesta línia, en 2016, Corp va iniciar la construcció de prop de 600 habitatges a la província de Barcelona, en un total d'onze promocions. Així mateix, en 2017 tindrà 553 habitatges en comercialització en aquesta zona, obres que s'iniciaran en el mateix any.

Nascuda el 2008 sota un model innovador de promotora immobiliària capaç d'adaptar-se a les necessitats del mercat, des de 2011 la seva aposta s'ha centrat en la possibilitat de personalització dels seus habitatges. En aquesta línia, s'han personalitzat més de 1.600 habitatges pel que fa a distribució de l'espai i acabats, així com a detalls decoratius, amb l'objectiu d'adequar-se els desitjos dels seus clients.

"Som una de les empreses del sector immobiliari més innovadores per la nostra manera de pensar i de fer, amb promocions d'avantguarda. Escoltem les necessitats dels nostres clients i del mercat per crear la llar que sempre han somiat i amb una premissa de màxima qualitat, disseny i confort ", explica Joan Carles Sánchez, director de Relacions Institucionals de Corp

L'avanç cap a un nou model: l'habitatge 3.0
Corp inicia ara una nova fase que va un pas més enllà apostant per un model d'habitatge 3.0, l'habitatge del futur, basada en una arquitectura envoltant, que s'adapta a l'entorn, que incorpora avenços en domòtica i innovacions en tecnologia, que es combinen amb l'ús de materials saludables i construccions energèticament eficients i sostenibles.

Llars 3.0 amb sistemes domòtics de control d'accessos des de qualsevol dispositiu mòbil, climatització digital; vídeo-porter i vídeo-vigilància via wifi; preses de Bluetooth i USB en les diferents estances, persianes i cortines elèctriques amb control remot; ascensors amb gestió intel·ligent i sistemes de memòria integrat per reconeixement des dels diferents accessos a l'edifici.

Així mateix, el pàrquing es converteix en un espai friendly amb fil musical i una instal·lació de punt de càrrega de vehicle elèctric amb alimentació i comptador individual per minimitzar els costos.

Tot això, sense deixar de banda la possibilitat de personalitzar diferents elements com els acabats, així com detalls decoratius, sistemes de seguretat i avenços tecnològics en cada habitatge. Els propietaris podran ampliar les prestacions i la decoració del seu habitatge perquè s'adapti al seu estil de vida.

Dues noves promocions: Masnou i Sant Just
Aquest mes d'abril, Corp ha donat el tret de sortida a aquest nou model amb la comercialització de les dues primeres promocions d'habitatge 3.0. Es tracta de la promoció dels Miralls, a la localitat de Sant Just, que comptarà amb més de 200 habitatges, i la promoció Nou Centre a Masnou amb 145 habitatges. Aquestes dues promocions sumen, a més, 7.800m2 de locals i 698 places de pàrquing.

Pots llegir la notícia a:
abc.es