tornar a notícies

16/06/2017

Futura promoció de 79 habitatges 3.0 a Terrassa

La promotora immobiliària Corp construirà a Terrassa una nova promoció basada en el seu nou model d'habitatge de futur, més eficient energèticament i que incorpora novetats en domòtica i tecnologia en matèria de seguretat i connectivitat en els seus espais. La promoció s'ubicarà al costat del emblemàtic pulmó natural de la ciutat, el Parc de Vallparadís, al solar de l'antiga fàbrica tèxtil Flotats en els carrers Colom, Rafael Roig i Rambla de Sant Nebridi.

Es tracta d'un total de 12.350m2 en els quals es construiran 79 habitatges i un local comercial de 350m2 en un edifici distribuït en quatre escales que comptarà amb una zona comunitària amb piscina a la coberta. El projecte inclourà habitatges de 2, 3 i 4 dormitoris tots ells exteriors i amb terrassa, places de pàrquing i trasters, i àtics amb grans terrasses.

Corp apostarà un cop més per dotar el projecte de zones comuns polivalents, espais d'oci amb piscina, tot això en espais lluminosos, diàfans i més integrats entre si, en habitatges amb àmplies terrasses i balcons que garanteixin la lluminositat de cadascun d'ells amb acabats personalitzables i d'alta qualitat de sèrie en totes les zones.

"Evolucionem de forma constant en els nostres dissenys millorant i adaptant al màxim la nostra proposta als gustos del client. Per això, hem apostat per espais més lluminosos, diàfans i més integrats entre si que aporten sensació de major amplitud, naturalitat i confort", apunta Joan Carles Sánchez, director de Relacions Institucionals de Corp

En la seva aposta per un nou model de promoció de futur -la 'habitatge 3.0'- Corp integrarà en aquesta nova promoció avenços en domòtica i les darreres tecnologies des del primer moment de la construcció en el que seran habitatges més eficients energèticament i sostenibles. "A Corp treballem per oferir edificis saludables i segurs que respectin el medi ambient i que, al seu torn, garanteixin el màxim confort per a les persones. Per això, apostem per combinar elements tecnològics, amb materials i tècniques de construcció que ens permetin avançar cap a la casa del futur", explica Sánchez.

La companyia, que té una llarga trajectòria en l'àrea del Vallès amb un total de 325 habitatges construïts en més de 52.000m2, espera iniciar la comercialització d'aquesta nova promoció a finals de 2017 per donar començament a la construcció entre finals d'any i principis de 2018.

Un entorn històric
Declarat Monument Històric Artístic, els més de 395.000 m2 de zona verda del Parc de Vallparadís l'han convertit en un dels parcs urbans més grans de Catalunya. Vallparadís és el pulmó verd de Terrassa amb una longitud de 3,5 quilòmetres. Així, aquesta nova promoció de Corp s'ubica al costat d'un gran espai verd on gaudir d'activitats lúdiques i esports d'aventura. Es tracta d'una zona molt cèntrica, tranquil·la i ben comunicada a només 10 minuts caminant del centre de la ciutat i fàcilment accessible a l'autopista C-16 i C-58.

Pots veure la notícia a:
Diari de Terrassa
europapress.es